Nasza globalna społeczność ma w sobie ducha wytrzymałości. Teraz nadszedł czas, w którym będzie on jeszcze bardziej widoczny i potrzebny.
Świat znajduje się w trudnym momencie, ale razem przez to przejdziemy! Wierzymy, że przyszłość będzie dla nas wszystkich dobra.
W trosce o wspólne bezpieczeństwo wdrożyliśmy szereg rozwiązań komunikacji zdalnej, np wideo-rozmowy, które ułatwią poznanie gamy modelowej i samochodów dostępnych w salonie,
czy poznanie aktualnych ofert handlowych. Realizacją całego procesu sprzedaży, w tym spraw związanych z finansowaniem samochodu, możemy zająć się zdalnie, bez konieczności Twojej wizyty w salonie.
ZAREZERWUJ SAMOCHÓD ONLINE
Skonfiguruj swojego Jaguara online i poznaj wszystkie możliwości personalizacji. Wybraną konfigurację wyślij w łatwy sposób emailem lub za pośrednictwem komunikatora do Doradcy Klienta, który niezwłocznie przygotuje ofertę i sprawdzi czas realizacji.
KONFIGURATOR ONLINE
Poznaj gamę fabrycznie nowych samochodów Jaguar i zarezerwuj wymarzony samochód online i nie obawiaj się wydłużonych okresów dostaw.
- samochody dostępne od ręki
- szeroki wybór modeli i wersji wyposażenia
- atrakcyjne finansowanie bez wpłaty własnej
Sprawdź listę samochodów
W programie Approved oferujemy szeroki wybór sprawdzonych samochodów używanych dostępnych od ręki:
- 2 lata gwarancji Approved i assistance
- sprawdzona historia i przebieg pojazdu
- kontrola 165 punktów pojazdu
- pojazdy wyłącznie z polskiej sieci dealerskiej
Sprawdź listę samochodów
Wypełnij formularz kontaktowy i wybierz model, o którym chciałbyś otrzymać dodatkowe informacje, na przykład z ofertą wynajmu długoterminowego bez wpłaty własnej czy klasycznego leasingu samochodu. Niezwłocznie skontaktujemy się z Tobą
Zachęcamy także do zapisu na jazdę testową, na którą podstawimy wybrany samochód pod wskazany adres.
UDOGODNIENIA DLA KLIENTÓW SALONÓW
Salony pozostają dla Państwa otwarte, jednocześnie zachęcając do kontaktu zdalnego. Jesteśmy w pełni dostępni dla Państwa:
- telefonicznie
- online – zachęcamy do kontaktu poprzez email
- za pośrednictwem wybranej aplikacji (np WhatsApp).
Prosimy o sprawdzenie godzin otwarcia salonów, które mogą ulegać zmianie.
KONTAKT Z DORADCĄ KLIENTA
Wdrożyliśmy szereg działań prewencyjnych:
- W salonach dostępne są dozowniki z płynem dezynfekującym
- Regularnie dezynfekujemy kluczowe obszary w salonie
- Nie praktykujemy witania się z Gośćmi poprzez podawanie dłoni
- Samochody demonstracyjne oraz ekspozycyjne są cyklicznie poddawane dezynfekcji
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Klienci, którzy chcieliby skorzystać z obsługi serwisowej – naprawy lub okresowego przeglądu, mogą skorzystać z usługi Door2Door, w ramach której nasi doradcy odbierają samochód u Klienta, a po wykonaniu usługi dostarczają go pod wskazany adres.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ O USŁUGACH SERWISOWYCH
Skontaktuj się telefonicznie z salonem i zamów rozmowę z dedykowanym Doradcą Klienta Land Rover. W formie wideorozmowy przedstawimy:
- dostępne w salonie modele
- najlepszą ofertę (łącznie z opcjami finansowania)
- załatwimy wszystkie formalności bez konieczności wychodzenia z domu.
Kontakt z Doradcą Klienta